Dostosowania edukacyjne dla uczniów klas 4-8

Dostosowania wymagań edukacyjnych to praktyczny, obszerny materiał stworzony z myślą o nauczycielach, wychowawcach i specjalistach pracujących z uczniami o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych.

Kategoria:

Opis

Kompleksowy zestaw arkuszy i wskazówek dla nauczycieli

Dostosowania wymagań edukacyjnych to praktyczny, obszerny materiał stworzony z myślą o nauczycielach, wychowawcach i specjalistach pracujących z uczniami o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych. Zawiera gotowe arkusze dostosowań, przykładowe zapisy i konkretne wskazówki do pracy z uczniami z różnymi trudnościami rozwojowymi, zdrowotnymi – zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego.

Zestaw zawiera:

  • Wzory arkuszy dostosowań do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia
  • Praktyczne wskazania dla nauczycieli i specjalistów – z możliwością dostosowania do konkretnej klasy lub przedmiotu
  • Gotowe propozycje metod pracy, form wsparcia i oceniania
  • Jasne wytyczne, które ułatwią opracowanie IPET, KIPU oraz indywidualnych planów pracy

Materiał przeznaczony jest dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i terapeutów pracujących z uczniami:

  • dla ucznia słabowidzącego,
  • dla ucznia z afazją,
  • dla ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym,
  • dla ucznia szczególnie uzdolnionego,
  • dla ucznia cudzoziemca w szkole,
  • dla ucznia z trudnościami w przetwarzaniu sensorycznym,
  • dla ucznia z zaniedbaniami środowiskowymi związanymi z sytuacją bytową ucznia i jego rodziny,
  • dla ucznia mającego wolne tempo pracy oraz trudności w koncentracji uwagi,
  • dla ucznia niesłyszącego lub słabo słyszącego,
  • dla ucznia z zespołem Aspergera,
  • dla ucznia posiadającego dokumentację o potrzebie nauczania indywidualnego , zindywidualizowanej ścieżki kształcenia,
  • dla ucznia posiadającego opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o specyficznych trudnościach w uczeniu się (dysgrafia, dysortografia, dysleksja, dyskalkulia),
  • dla ucznia z chorobą przewlekłą,
  • dostosowania dla ucznia z niepełnosprawnością ruchową w tym mózgowe porażenie dziecięce,
  •  dla ucznia z zaburzeniami zachowania i emocji,
  • dostosowania dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, znacznym i głębokim.

Dlaczego warto?

  • opracowanie zgodne z aktualnymi wytycznymi MEN i zaleceniami PPP,
  • oszczędność czasu – gotowe do wykorzystania w szkole,
  • możliwość indywidualizacji zapisów dla konkretnego ucznia,
  • język zrozumiały i praktyczny – bez zbędnej terminologii,
  • pomocne przy obserwacji ucznia, opracowywaniu IPET i ewaluacji postępów.

Zastosowanie:

Materiał sprawdzi się w:

  • szkołach podstawowych i ponadpodstawowych,
  • przedszkolach integracyjnych i ogólnodostępnych,
  • placówkach specjalnych i terapeutycznych.
f
1942 Amsterdam Ave NY (212) 862-3680 chapterone@qodeinteractive.com

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Free shipping
for orders over 50%